학위논문
The optimization of EGR ratio for fuel consumption and emissions of the modified transient mode in a GDI engine = GDI 엔진에서 transient mode를 적용한 연비 및 배기 특성에 따른 EGR율 최적화
표제/저자사항 The optimization of EGR ratio for fuel consumption and emissions of the modified transient mode in a GDI engine = GDI 엔진에서 transient mode를 적용한 연비 및 배기 특성에 따른 EGR율 최적화 / 朴相基
발행사항 Seoul : Hanyang Univ., 2014
형태사항 xiv, 118 leaves : ill., charts ; 26 cm
주기사항 Thesis(Ph.D.) -- Graduate School, Hanyang Univ., Dept. of Mechanical Engineering, 2014
Bibliography: leaves 109-112
In English; summary in Korean
분류기호 한국십진분류법-> 553.45듀이십진분류법-> 621.436
출처 국립중앙도서관 바로가기
담당부서 : 국가서지과 (02-590-6339)
위로