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Stanford executive briefings series.[1-8][비디오녹화자료] / 기획
표제/저자사항
Stanford executive briefings series.[1-8][비디오녹화자료] / 기획 / 제작: Kantola productions
발행사항
[서울] : 미디어 라이브러리[수입/공급] : 매경인터넷 [판매], 2009
형태사항
비디오디스크 8매 (약 408분) : 유성, 천연색 ; 12 cm
주기사항
본표제는 레이블표제임
표제관련정보: 동영상으로 만나는 스탠포드 경영학 시리즈
제작년도: 「Bill Gates in conversation with Stanford President John Hennessy」 2002년, 「A blueprint for change: market solutions for global poverty」 2005년, 「Fear of feedback」 2004년, 「How to build a brand」 1999년, 「Mergers and acquisitions: 100 days to a successful integration」 2004년, 「Nurturing innovation」 2005년, 「People-first management: creating a culture of trust」 2003년, 「The idea of marketing in the total access, real-time marketplace」 2005년 내용:
1. Bill Gates in conversation with Stanford President John Hennessy / Bill Gates (00:56:00) -- 2. A blueprint for change: market solutions for global poverty / Jacqueline Novogratz (00:48:00) -- 3. Fear of feedback / Jay Jackman, Myra Strober (00:50:00) -- 4. How to build a brand / John Kilcullen (00:48:00) -- 5. Mergers and acquisitions: 100 days to a successful integration / Ram Gupta (00:49:00) -- 6. Nurturing innovation / Judy Estrin (00:54:00) -- 7. People-first management: creating a culture of trust / Daniel P. Amos (00:48:00) -- 8. The idea of marketing in the total access, real-time marketplace / Regis McKenna (00:55:00)
DVD-Video
사운드트랙: 영어 ; 자막: 한국어, 영어
표제관련정보: 동영상으로 만나는 스탠포드 경영학 시리즈
제작년도: 「Bill Gates in conversation with Stanford President John Hennessy」 2002년, 「A blueprint for change: market solutions for global poverty」 2005년, 「Fear of feedback」 2004년, 「How to build a brand」 1999년, 「Mergers and acquisitions: 100 days to a successful integration」 2004년, 「Nurturing innovation」 2005년, 「People-first management: creating a culture of trust」 2003년, 「The idea of marketing in the total access, real-time marketplace」 2005년 내용:
1. Bill Gates in conversation with Stanford President John Hennessy / Bill Gates (00:56:00) -- 2. A blueprint for change: market solutions for global poverty / Jacqueline Novogratz (00:48:00) -- 3. Fear of feedback / Jay Jackman, Myra Strober (00:50:00) -- 4. How to build a brand / John Kilcullen (00:48:00) -- 5. Mergers and acquisitions: 100 days to a successful integration / Ram Gupta (00:49:00) -- 6. Nurturing innovation / Judy Estrin (00:54:00) -- 7. People-first management: creating a culture of trust / Daniel P. Amos (00:48:00) -- 8. The idea of marketing in the total access, real-time marketplace / Regis McKenna (00:55:00)
DVD-Video
사운드트랙: 영어 ; 자막: 한국어, 영어
분류기호
한국십진분류법-> 325.04
출처
국립중앙도서관 바로가기
MARC 보기
001KMO201509136
00520150303111639
007ta
008150107s2001 gak 100 kor
0490 ▼lEM6076783▼lEM6076784▼c2▼fSY
05201▼a470▼b15-3
056 ▼a470▼26
08201▼a570▼223
24500▼a생명이란 무엇인가? :▼b생명·환경·문화 8월 대 토론회 /▼d주최: 토지문화재단 ;▼e주관: 한국생명윤리학회,▼e토지문화관
260 ▼a원주 :▼b토지문화재단,▼c2001
300 ▼a81 p. ;▼c30 cm
500 ▼a일시 및 장소: 2001년 8월 18일(토) ~ 19일(일), 토지문화관
504 ▼a참고문헌 수록
650 8▼a생명 과학[生命科學]
650 8▼a생명론[生命論]
710 ▼a토지문화재단
710 ▼a한국생명윤리학회
710 ▼a토지문화관
9501 ▼a가격불명
담당부서 : 국가서지과 (02-590-6339)