전자책
등호 문맥에 따른 초등학생의 등호 개념 이해와 지도 방법 연구 = The analysis of elementary school students' understanding of the concept of equality sign in contexts and the effects of its teaching methods
표제/저자사항 등호 문맥에 따른 초등학생의 등호 개념 이해와 지도 방법 연구 = The analysis of elementary school students' understanding of the concept of equality sign in contexts and the effects of its teaching methods / Ki, Jeong soon Chong, Yeong ok
발행사항 서울 : 대한수학교육학회, 2008
형태사항 PDF19 p.
주기사항 간행빈도: 계간
수록자료: 학교수학 10권 4호 (2008년 12월) p. 537-555 ISSN 1229-4322
분류기호 한국십진분류법-> 374.4105
주제명 등호[等號]   
출처 국립중앙도서관 바로가기
담당부서 : 국가서지과 (02-590-6361)
위로