학위논문
A socio-cultural-historical analysis of six Korean students' experiences in L2 learning contexts : 제2언어 학습상황에 있는 한국 학생 여섯명의 경험에 대한 사회문화역사적 접근 분석 : 학습자 주체의식과 상징적 파워 learner agency and symbolic power =
표제/저자사항 A socio-cultural-historical analysis of six Korean students' experiences in L2 learning contexts : 제2언어 학습상황에 있는 한국 학생 여섯명의 경험에 대한 사회문화역사적 접근 분석 : 학습자 주체의식과 상징적 파워 learner agency and symbolic power = / by Heekyeong Lee
발행사항 [Ann Arbor, MI] : UMI, [2014]
형태사항 xiii, 296 pages : map ; 23 cm
주기사항 Thesis (Ph.D.) -- McGill University (Canada), Integrated Studies in Education, 2005
Includes bibliographical references (pages 275-290)
전자버전: http://gateway.proquest.com/openurl?url_ver=Z39.88-2004&rft_val_fmt=info:ofi/fmt:kev:mtx:dissertation&res_dat=xri:pqm&rft_dat=xri:pqdiss:NR25192
Originally published: Ottawa : National Library of Canada, [2007]
Text in English with some Korean; summary in French
분류기호 듀이십진분류법-> 428.0071
주제명    영어 학습[英語學習]    제2 언어[第二言語] 한국(국명)[韓國]
출처 국립중앙도서관 바로가기
담당부서 : 국가서지과 (02-590-6361)
위로