학위논문
國際마케팅의 標準化 程度 決定要因과 標準化-成果 關係에 關한 實證的 硏究 = (An)empirical study on determinants of the degree of international marketing standardization and relationship between international marketing standardization and firm performance
표제/저자사항 國際마케팅의 標準化 程度 決定要因과 標準化-成果 關係에 關한 實證的 硏究 = (An)empirical study on determinants of the degree of international marketing standardization and relationship between international marketing standardization and firm performance / 朴映坤
발행사항 서울: 漢陽大學校, 2007
형태사항 viii, 125장; 26 cm
주기사항 권말부록으로 "설문지 구성 내용" 수록
학위논문(박사) -- 漢陽大學校 大學院, 經營學科, 2007
참고문헌: 장 95-117
분류기호 한국십진분류법-> 326.162듀이십진분류법-> 658.82
주제명 국제 마케팅[國際--]    마케팅[marketing]
출처 국립중앙도서관 바로가기
담당부서 : 국가서지과 (02-590-6361)
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